Stejný systém jako viz níže, pouze jiné délky - dosud použité varianty budou postupně doplňovány:
Rám sedačky u tříkolky Os-kar 53 je na rozdíl od dalších typů vozítek vyndávací a rám je zašitý se sedačkou v jeden komplet.
Os-kar 54 J.V. - výsledek? bude doplněno - 33 cm x 34kusů, 40 cm x 27kusů, 41 cm x 24kusů, 21 cm x 14kusů, 19 cm x 10kusů
Sedma -41cm x 37ks, 31cm x 12ks, 34cm x 22ks (10), 9cm x 2ks, 16cm x 8ks, 19cm x 16ks + ??? 38cm x 24ks.???...... asi.... nevím výsledek po montáži
Pružiny jsou zakončeny zahnutými hřebíčky. Délka pružin je uváděna bez hřebíků.
Odzkoušeny 3 délky pružin, které by měly rozpětí zvládnout:
Vždy po třech od každé z délek po každé straně vozítka:
uprostřed 25 ks pružin délky 38cm
Pružiny jsou zakončeny zahnutými hřebíčky. Délka pružin je uváděna bez hřebíků.
Bez záruky -
Zaznamenány dvě varianty:
Varianta s použitím pružin jako u tříkolek, pouze jiné délky. Odzkoušené délky, které si zvolil jeden z majitelů čtyřkolky:
Pružiny jsou zakončeny zahnutými hřebíčky. Délka pružin je uváděna bez hřebíků.
Varianta s použitím pružin v kombinaci s háčky. Prozatím o ní není mnoho informací, domněnka je, že mohou být stejné jako ze sedadel škody 1000MB. Jedná se o tažné pružiny z drátu t. 2mm a háčků ve tvaru písmene V z drátu tl. 2,5mm. Případně mohla být použita odděleně pro sedák varianta silnějších pružin, z drátu tl.2,5mm.
Na každou pružinu připadají dva háčky, pružiny jsou ve 4 blocích po třech ks, vždy sedadlo řidič+ sedák + sedadlo spolujezdec + sedák
(pozn. nově vyrobené pružiny dle vzoru - varianta 1)
nebo
(pozn.detail uchycení v opěrce, sedák by měl být analogický / vzory pružin viz info. výše)
Podobný systém by měl být i u varianty Velorexu 435-D - tzv. valník.
Fotodokumentace bude doplněna.